Peugeot Bipper Fourgon 2008 Peugeot Bipper Fourgon 2008

Peugeot Bipper Fourgon 2008

Peugeot Bipper (Пежо Биппер) — 4-дверный фургон класса «M». Продажи грузовой версии Peugeot Bipper, производящегося в городе Бурса (Турция), стартовали в декабре 2007 года.

Обсуждение Peugeot Bipper Fourgon

Обсуждение
Вход | Регистрация

игорь  

хочу купить пежо бипер . очень нравитса дизайн кузова .и расход топлиа по характеристикам у дизеля не большой. мне кажетса машинка достойна внимания.можно и задницу возить и работать. подскажите кто уже ездил или у кого есть .как машина.

ОТВЕТИТЬ  
Дмитрий  

Сам еще недавно искал отзывы про эту модель, но пару недель назад приобрел дизельную версию этого чуда. Плюсы- внутренняя вместительность при казалось бы наружном малом размере, высокая пасадка водителя(просто замечательный обзор), самое главное это расход... город 5.4, трасса 4, еще можно добавить симпатичный вид автомобильчика. Минусы- дорогое ТО( замена масла, масл. фильтра, воздушного фильтра, топливного фильтра) минимум 1500грн, малый клиренс.

ОТВЕТИТЬ  
Виталий  

ТО у меня обошлось 1300грн- но по сравнению с преимуществами это окупается. Машинка класс! Приобрел недавно и не пожалел, единственный минус - это долго искал фильтра на ТО даже у диллеров Пежо их не оказалось в должном количестве. В остальном все ок! Расход точно такой как сказано выше, тяга на дизиле отличная, на светофорах все остаются сзади Машина хорошая - рекомендую

ОТВЕТИТЬ  
NEMO16  

ДИЗЕЛЬ ЭТО ЛОТОРЕЯ С НАШЕЙ СОЛЯРОЙ.РЕМОНТ ОЧЕНЬ ДОРОГОЙ.Я УЖЕ СТАЛКИВАЛСЯ С ЭТИМ

ОТВЕТИТЬ  
Сергей  

опорные подшипники вышли из строя на 5000 км-замена 1700 гр, низкий клиренс, жесткая подвеска, дорогие запчасти.

ОТВЕТИТЬ  
Roman  

Странные вы люди, ТО дорогое!!! Так откажитесь от гарантии обслуживайте на "гаражах" у кулибиных, а в случае если накроется мотор или коробка??? про гарантию вспомните и ТО в 1500грн покажется не таким дорогим по сравнении стоимости коробки или мотора? В общем для иномарки для сохранения гарантии считаю сто не дорого, поверьте на ланос не дешевле :-)

ОТВЕТИТЬ  
bipper  

Проїхав вже 68000км,купив з проїздом136000км( до мене в Німеччині) . Машиною задоволений як слон в заповіднику !!!Попав правим колесом на швидкості в величеньку яму амортизатор залишився цілим,але накрився опорний підшипник,доставили за тиждень ціна 285грн=70грн заміна.Заміна всіх фільтрів+масло 4л. Тотал 750грн(фільтри не оригінальні).Фільтри є в наявності завжди по крайній мірі в тому магазині де я купляю.Підтримую Дмитрія посадка і висадка - супер,керованість - супер(особливо входження в повороти),На рахунок витрати пального це взагалі супер в квадраті.Нещодавно їхав з Коломиї в Чернівці тримав швидкість до 95,в населених пунктах до 80-и показало розхід 3,6/100.Цього літа їхав в Євпаторію відпочивати тримав швидкість до 120(декілька раз було і 130),в населених пунктах до 80 ,їхав вночі Витрати 51л/1200км -5100 : 1200 = 4,25л/100км До речі маю знайомого "ГОНЩИКА" у якого такий самий P.B. так ось він їздить на своєму не менше 100км/год. і це по населеному пункті,по за населеним пунктом 140-150км/год. розхід у нього не більший за 6,4 це при тому що він машину ще й ніколи не глушить лише коли йде спати.Особисто сам бачив на його телефоні фото на якому на спідометрі стрілка перевалила за 180.Справедливості заради треба сказати що цю швидкість показало при з'їзді з горба(гори).Коротше кажучи як я йому кажу він зробив з P.B. Porsche Boxster,хоча я особисто думаю що їзда на таких швидкостях не приведе ні до чого доброго ні як для нього ,ні як для машини

ОТВЕТИТЬ  
bipper  

До речі P.B. це моя 6-а машина.1-лада 4-ка,2-мерседес 123,3-мерседес 124,4-ford Fiesta,5-kia ceed SW(яку я купив нульову з салону) До чого я все це веду,а до того що хоч kia ceed SW це ніби і краще авто а ніж Peugeot Bipper ,але якби я вибирав зараз яке з них купити нове з салону я би не задумуючись вибрав Peugeot Bipper Tepee зрозуміло що в дизелі! kia ceed SW- у мене також був дизельний 1,6CRDI,проїздив 2 роки ,12500км і кліренс у ньому був меньший ,а ніж у Peugeot Bipper ,чи то може тому що база у kia ceed SW колісна довше ,але на КІА я дійсно чіпляв дном все що можна було зачепити.А ось на Біпері все O.K. ,ні разу ще нічого не черкнув.Ну звичайно якщо хтось і живе десь в горах на бездоріжжі то може просто поставити собі 195/80 R14 колісна арка це дозволяє,але це скажеться на показниках спідометра,напевно і на керованості також , та і зовнішній вид якщо підняти авто поміняється. Воно тоді буде схоже на буду на колесах,а так без змін воно має навіть якийсь спортивний вигляд

ОТВЕТИТЬ  
bipper  

Поправка на kia ceed SW я проїхав не 12500, а 125000км

ОТВЕТИТЬ  
bipper  

У мене це вже 6-е авто,з них 2 були бензинові,2 дизельні,1СRDI,1HDI. І ось моя думка з бензиновими двигунами геморой більший як з дизельними.Чи ти гадаєш що в Україні бензин супер,а дизель гівно? Ось моя порада для тих хто хоче купити дизель:заправляйтесь на WOG,OKKO,Лукойл,в ідеалі на Shell і тільки євросоляркою(яка би вона не була все ж краща як на приватних заправках). Користуйтесь покращувачами дизпалива від LIQUI MOLY, а також промивкою для делікатної промивки двигуна LIQUI MOLY (хоча би раз на 3000км), для двигунів з турбінами ОБОВ'ЯЗКОВО щоразу (максимум через раз) потрібно промивати при заміні масла двигун п'ятихвилинною промивкою(на банці пише до 10хв. я промиваю 8)LIQUI MOLY,-тому що зашлаковуєть трубка подачі масла до турбіни і турбіні невистачає масла і виходить так зване масляне голодування яке призводить до смерті турбіни(ті хто не вірить і ніколи не промивав двигун промивкою відкрутіть трубку подачі пального до турбіни І ЗАГЛЯНЬТЕ ВСЕРЕДИНУ,(прочистити зможете кислотою).В зв'язку з нашими запорошеними дорогами,низькою якістю пального,сумнівною якістю оливи НЕ РАДЖУ наїзджати більше як 10000км від заміни до заміни,а таксистам і поготів з їхнім режимом роботи двигуна(старт-стоп) не більше 8000 (і гонщикам також).

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация